v مربوط به فعالیت ۲ صفحه ۱۵ :
به دانش آموزان
بگویید که در نقد، هم جنبه های خوب و هم جنبه های ضعیف یا منفی را ببینند.
اجازه بدهید از طریق گفت وگو به این نتیجه برسند که مقرراتی بهتر و مفیدتر است
که موجب شود حقوق همه افراد به خوبی در نظر گرفته شود یا امور بهتر انجام بگیرد.
انجام این فعالیت به دانش آموزان میفهماند که قانونگذاری کاری سخت، حساس و مهم است
و به این ترتیب آنها برای فهم کار و نقش قوه مقننه نیز آماده میشوند.
v فعالیت ۳ صفحه ۱۶ :
مثال: هر کس از چراغ قرمز عبور کند جریمه شود، چه بیسواد باشد، چه استاد دانشگاه، چه
انسان فقیری باشد و چه پولدار. مثال دیگر: هرکس نسبت به دیگری افترا بزند یا دیگری را مضروب
کند از هرقشر و طبقه ای که باشد، مرتکب جرم شده است.
v فعالیت ۴ صفحه ۱۶ :
بهتر است چند نسخه از قانون اساسی را تکثیر کنید و در اختیار گروههای دانش آموزان قرار دهید.
دانش آموزان را وادار به حفظ کردن اصول قانون اساسی نکنید
v توجه کنید در به کارببندیم صفحه ۱۸ تحقیق شماره ۲ اجباری و تحقیق شماره ۳ اختیاری است.

جواب فعالیت های درس 9 مطالعات نهم

جواب فعالیت های درس 9 مطالعات هشتم

جواب فعالیت های درس 9 مطالعات هفتم

سوالات درس 9 مطالعات نهم

سوالات درس 9 مطالعات هشتم

سوالات درس 9 مطالعات هفتم

جواب فعالیت های درس ۸ مطالعات نهم

فعالیت ,صفحه ,دانش ,v ,آموزان ,تحقیق ,دانش آموزان ,صفحه ۱۶ ,جنبه های ,v فعالیت ,به این

مشخصات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

سلام فا کتابخانه عمومی امام حسین (ع) akhgoodschool زینب کمیلی رایان بلبرینگ فروشنده انواع بلبرینگ و رولبرینگ ، کاسه نمد ، گریس نسوز ، لاینر برینگ ، بال بوش ، یاتاقان بلبرینگ ، 33977498-33905027-021 mahalli چشمانِ بی اشک روانشناسی و هیپنوتیزم آهنگ جدید alborzkrayaneh